Ny dag, ny vecka

Och den hade ju kunnat börja bättre, men å andra sidan så ahde den ju också kunnat börja sämre. Ringde och sjukskrev mig imorse på grund av att jag fortfarande har ont i kroppen efter olyckan i lördags natt. Ringde sedan ner till vårdcentralen och fick tid imorgon, lika bra att ta sig dit och kolla upp det här så allt är som det ska. Efter de samtalen somnade jag om och vaknade inte förrän halv tolv - duktigt!

Tog en dusch, fixade brunch och kollade lite på Andra Avenyn. Nu ska jag fortsätta med bokföringen av alla miljoner kvitton jag samlat på mig, sedan vidare på gårdagens att-göra-lista. Runt fem-sex kommer mamma över på middag, blir trevligt :)

Kom på det bara sådär, att det vore mysigt liksom. Sådana saker kan man ju göra när man har eget boende, typ bjuda över släkt och vänner på middag. Ska bjuda över pappa och Ingela snart också, och mormor har ju inte ens varit hit än! Hon måste ju få komma hit, saknade mig tydligen. Sötmormor ♥. Sen ska jag ju ha ost, kex & vin-kväll både med Jennylee och Jessica. Åh, vad mycket mys det blir!

Nä, nu måste jag sätta igång så mattan är fri när mamma kommer. Förhoppningsvis har hon hunden med sig så jag får gosa lite. Vi hörs, puss! :)


Jag & Jennylee på min inflyttningsfest i början av februari. Saknar!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Usch.. låter hemskt! Hoppas du repar dig så snart som möjligt <3

Myspys vinkväll med ostis dreggel

2009-05-25 Kl. 16:16:43
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0