Så har ännu en helg gått

Och vad har hänt? Hum. Tänker, funderar och kliar mig i huvudet. Haha, skoja bara!

I fredags städade jag lägenheten lite och åkte sen med Jessica och Olsson ut för att kolla på kattungarna som växer så det knakar. Syns skillnad på en dag liksom! Efter det åkte jag och Jessica till cafét där jag fick återse Stina. Supertrevligt ♥




Gårdagen var fullspäckad! Åkte in till stan med Jessica på förmiddagen, mötte upp Jennylee och gick runt lite, kollade i affärer. Inne på en zoobutik kommer Jenny på att "här står vi tre brudar och alla våra pojkvänner heter Johan". Lite kul då. Sen kom Jennys Johan och hämtade upp henne och jag och Jessica gick och käkade.


Hihi, bilden xD

När vi kom tillbaka hem for vi ut för att återigen titta till våra missekissebebisar, vuxit ännu mer ba! Och min sötnos är överallt, hela tiden! Sen åkte jag iväg med mamma, Per och pappa för att hämta min nya, röda soffa och efter det åkte jag och Jessica hem till Julia på grillkväll. Trevligt folk och gott att stoppa i sig :)




Sen va det ju inte slut där, utan när vi kom hem från det så kom Seb, Linus, Michelle och Robban och plockade upp oss i Robbans Oldsmobile, så for vi runt å cruisade i den ett tag och sen hem till mig och umgicks. Riktigt trevlig lördag må jag säga!

Idag har jag jobbat och möblerat om i lägenheten minsann. Fick en 28 " tv av pappa, med en smidig tv-bänk till. Taack.


Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba tididgt imorgon. Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Skönt att ha soffa och TV (Y) Söt misse med :)

2009-05-18 Kl. 10:30:13
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Jag är kär i din soffa :O

2009-05-18 Kl. 11:23:56
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

jag äter upp mina nya solglas ögon :D

2009-05-18 Kl. 11:43:55
Blogg: http://cesytod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0