Så var ännu en helg till ända

Helgen har varit underbar!

I fredags åkte jag ut och hälsade på kissebebisarna med Jessica och Olsson. Jessica hade modevisning också, hahaha, det var sjukt kul. Simon och hans polare sprang runt och garvade som attan och spelade musik som dom sjöng otrooooligt vackert till. Ha!

Se så stor och fin min lilla Bailey har blivit ♥


Hihi, kolla minen på bilden till höger!


Busar med syster Pepsi.


Störtskön!

Igår var jag in till stan för att ha en shoppingdag med min bästa Jennylee. Vi hade superkul med prat, tittande i affärer och käkande. Dock skedde en liiiiiiten olycka. De flesta som känner mig vet att jag alltid har mobilen i bakfickan, alltid. Tyvärr hade jag dagen till ära på mig mina minishorts, som självklart också har minifickor - vilket jag ju såklart inte tänkte på. Sorgligt nog ledde detta till att när jag var på toan inne på Max sa det PLUMS och mobilen landade rakt i toaletten. Slutade fungera direkt. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! :(

Som tur var lyckades jag få igång min gamla krog-mobil, så jag har i alla fall en telefon nu. Dock har jag inte kvar alla nummer till folk, eftersom jag såklart inte sparat såna på sim-kortet, utan bara i mobilen. Så nu vet ni det. Inga nummer kvar från efter gymnasietiden alltså.


JennySpenny grimaserar på stan ;)


Mera snygging-grimaser när vi lunchade på Fågelsången.

På kvällen blev det som sagt ingen crusing för oss, Dagny läckte olja och spottade vatten i högre hastigheter så vi vågade inte chansa. Så jag, Johan, Jessica och Olsson åkte hem och kollade på film hos mig istället. Mysigt det med. Tydligen hade det gått illa med flera bilar ur klubben igår, värst var det nog för stackars Lollen. Det stod en halvmeter höga lågor ur motorhuven på hans Cadillac! Uscha.

Idag sov jag och Johan länge, tolv nästan! Men vi kom fram till att det är ju faktiskt söndag och då får man slöa. Så vi klev upp, duschade och satte på thé för att mjukstarta lite. Fint väder som det var så gick vi till Herrgårdsdammen med varsin glass och diskuterade religion och efter det bar det av vidare till simbadet där vi satte oss i solen och drack några öl. Härligt! När vi kom hem spöade han mig i Worms på PS1 så nu ska jag tjuvträna och bli världsbäst på det, haha.

Är husvakt hos mamma nu, oj vad klockan har sprungit snabbt! Inte konstigt att jag är trött. Ska gå och sova nu. Bilder från shoppingen kommer upp imorgon ;)

Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahaha! Uscha hemska bilder xD

2009-06-01 Kl. 08:54:42
Skrivet av: Jennylee

Aaaw, din missebebis är så otroligt söt :'D

2009-06-01 Kl. 08:55:22
Skrivet av: Emelie

hehe gick inte så bra för oss heller... Slutade med att vi på vägen hem innan vi ens kom till Gävle fick ringa farbror bärgare och sedan lifta hem till Uppsala... Tror bilarna fick en chock av värmen!

2009-06-01 Kl. 17:32:08
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Jaha så dog den röda mobilen då, dränkt i en toalett. Men den var tapper och överlevde dippslasket i alla fall ;) Men det är synd om dig nu tycker jag när du är utan din röda pärla, snyft. Åsså får du inte visa så himla söta bilder på kattungarna, man får ju en goseklåda som inte är hälsosam. Fast den stora bilden var kanonbra!

2009-06-01 Kl. 17:49:16
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Ja, sorgligt nog. :( Hahaha, dippslasket kommer aldrig glömmas bort! Sabla päron att dyka ner i dippskålen. Tack för medlidandet, snyftar jag med. Hihi, visst får man! Hon är ju så himla söt! :D

2009-06-01 Kl. 21:44:04
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0