Snart är det helg igen

Och jag längtar! Trots att jag inte har något direkt inplanerat. Eller jo, lite. Men i alla fall. Igår va en ganska slapp dag, ägnade förmiddagen åt att leta upp en massa jobb som jag skicka in ansökningar till idag. Eftermiddagen och kvällen spenderades framför tv/dator och med epilering av benen. Lena och fina nu ba, najs!

Har precis kollat ett avsnitt Andra Avenyn och nu hade jag tänkt att jag skulle fortsätta med letandet efter arbeten som jag ska söka. Orkar dock inte sitta mer vid datorn känner jag så ska göra lite annat nu. Gör en lista över saker jag ska göra idag, säkrast så det blir nåt gjort. Haha ;)

* Söka en himla massa jobb
* Planera möbleringen av lägenheten, får soffa snart! Sen kommer marsvinen & kissemiss
* Påbörja önskelista (jag fyller ju år snart, minsann)

* Diska, dammsuga, skura

Ja, sådär då. Börjar om lite mindre än en timme så nu sätter jag fart. Puss, hörs! ♥



Kolan ♥ Systrarna sötnöt ♥ Donna




Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Det är inte roliga tider att leta jobb på nu inte.. har gjort det tills idag jag med! :P

2009-05-14 Kl. 18:53:26
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Jag har också funderat på att moblera om hos Johan :O

2009-05-15 Kl. 09:58:05
Blogg: http://cesytod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0