Jag är inte förvånad

Ni är så förutsägbara, söta läsare!

Jag skriver knappt här längre, läsarantalet har sjunkit drastiskt. Men så ändras min relationsstatus på facebook från att ha varit gift med Julia (okej det va ju bara på skoj) till att vara singel och sedan direkt efter till att jag har ett förhållande. Vips så är läsarantalet nästan uppe i vad det var när jag bloggade som förr. Hej hopp, jag vet hur jag ska få er tillbaka ;)

Äh, jag skojar bara. Det klart det inte va en grej för att få tillbaka er hit. Snacka om att få äta upp mina egna smarta ord. Eller jag kanske inte ska kalla det för att få äta upp mina ord? Min man har hittat mig, han har de egenskaperna jag så länge letat efter. Han vill leva sitt liv så som jag vill leva mitt.

Det gick fort, men det här känns bra. ♥




Kommentarer
Skrivet av: Issandra

Vad skönt att allt e bra nu gumman! Hejja dig! <3

2009-12-01 Kl. 10:13:52
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Så skönt att det känns bra nu och hoppas innerligt det håller i sig! :D <3

2009-12-01 Kl. 16:55:35
Skrivet av: avdashkova

hej!!!! är du från Österbybruk?

jag gör ett arbete om Eldfesten. Skulle du kunna svara på det här:

Brukar du delta och på vilket sätt isåfall? kanske också vad du tycker om den egentligen? är den viktig för österbybruk?

Tack i förhand!=D

2009-12-07 Kl. 19:33:14
Blogg: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0