Lillan leker

Eftersom att den lilla marodörkattan pissar i min säng så är tvättstugan ganska ofta bokad i mitt lägenhetsnummer nu för tiden. Dock hade torktumlaren bestämt sig för att ge upp idag och med tanke på hur blöt tvätten va, så hände detta tidigt i programmet. Resultat: jag har sängkläder hänger överallt i lägenheten.

Bailey tycker tydligen att detta är väldigt spännande. Nyss hörde jag ljud under påslakanet som jag hängt över två stolar. Tittade in och ser detta:



Katten har hittat en mysig liten koja! Hon har varit där inne i en halvtimme nu, inte tröttnat än.

Med promenader (som jag nu återinför i den dagliga rutinen!) och massor av gos och lek riktat enbart på henne (och inte dator, mobil, jobb, tv o.s.v.), hoppas jag att få henne sluta pissa där hon inte ska. Just ja, inte att förglömma är att jag sprayat madrassen med citron! Katter gillar inte sånt ;)

Självklart tänker jag inte sälja min lilla älskling! Jag bara hoppas att det här är den lösning som funkar, är ju så dyrt med kastrering..




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahaha! Knas misse :)

Vilka läskiga ögon :o Helt gröna och pupillerna syns ju inte..



Hon slutar nog förr eller senare, katter brukar ju få för sig sånt där. Vi har också en piss-nisse hos oss som envisas med att pissa i sängen och det verkar gå i perioder när han gör det =/

2009-11-10 Kl. 13:11:07
Skrivet av: Ceissi

Pepsi har krypit in under vårat normal stora täcke och lackt sig där. katter tycker om kojor dem ^^,

2009-11-10 Kl. 18:25:06
Blogg: http://ceissi.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

har hört att ättika ska ta bort kattlukt bra även på kläder!

2009-11-14 Kl. 13:59:20

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0