Tack & hej leverpastej

Man känner sig uppskattade av chefen när man kommer till jobbet och möts av en lapp där det står att man inte får behålla jobbet efter den 31/12.

Tur att det gick bra på intervjun för jobbet på Media Markt. Nu gäller det, jag vill inte falla på mållinjen. Men även om jag får jobbet där, så vet jag inte hur jag ska klara mig fram tills dess jag börjar där. Fast det borde lösa sig, på något sätt. Jag är ju trots allt tjejen som ser det positiva i allt, nåt ska väl komma ur det här med.

Gårdagen var händelserik. Och jag är livrädd. Men det ska gå bra, det måste det göra.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Allt har sin tid och det kommer lösa sig till slut :)

Håll ut! <3

2009-11-27 Kl. 22:42:29
Skrivet av: Julia

Knepigt det där med jobb, speciellt när man har lägenhet, går ju inte att vara arbetslös =(

2009-11-30 Kl. 16:23:33
Blogg: http://juules.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0