Tuppen är fortfarande full

Fullt upp - full tupp, då förstår ni.

Datorn har jag knappt tid att sitta vid, än mindre läsa bloggar (men jag kommer läsa ikapp allt jag missat på de cirka 100 bloggar jag följer, hmm kanske att man borde rensa? Njaa..) eller knåpa ihop egna inlägg.

Ja, ni vet ju på ett ungefär vad jag hade för mig förra veckan. Den här blir nästan likadan; möten, jobb, extrajobb, dansträningar, kurs, jobbcoachen, ringa lite samtal, konsertförberedelser, plus allt som ska skötas hemma och säkert nåt mer som jag inte har i huvudet just nu.

Men jag älskar att det händer saker! Känns betydligt mycket bättre än att sitta och ruttna bort i en äcklig liten lägenhet (okej min lägenhet är ganska mysig, men det är fortfarande en lägenhet och jag hatar lägenheter).

Har precis kommit hem från ett möte angående konserten, nu ska jag städa åt mina marsvin, dammsuga och diska innan jag drar till jobbet. Möte efter det och sen iväg på linedance. Mumma vilken dag! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Alltid kul att ha saker och ting för sig hela tiden. Måste fylla min vecka med sysslosättning också. Eller ja, det har jag ju redan - en massa pluggande nu..

2009-11-02 Kl. 12:59:42

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0