Bloglovin

Såg förresten att jag idag fick min 10:e prenumerantBloglovin, riktigt kul!

Det tänker jag fira med att börja använda mig av Bloglovin. Ja, jag har ju redan en massa bloggar som jag lagt till och följer där. Men jag loggar ju aldrig in för att kolla vilka som uppdaterat sina bloggar. Istället har jag en mapp i mina favoriter som jag går igenom varje dag. Kan bli ganska drygt när hälften av dom inte har uppdaterat.

Så nu lägger jag till alla bloggar ifrån min favorit-lista på Bloglovin och tipsar er som inte redan följer mig om att göra samma sak som mina fina prenumeranter.

bloglovin




Kommentarer
Skrivet av: Graavid på 17 år

Tack så jätte mycket hjärtat, finns självklart för dig också! :)<3



kram :)<3

2009-10-07 Kl. 20:43:52
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Issandra

Det va jag! :D <3 fixade bloglovin ingår ^^

Ja, de va synd.. och självklart att vi gör! :D

2009-10-07 Kl. 21:12:33
Blogg: http://issandra.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0