Det blir en bra helg

Det sa jag redan igår och det står jag fast vid. Känner mig ganska seg pga att vi gick och la oss lite sent i natt vilket självklart resulterade i att vi kom upp sent idag. Men segheten försvinner förhoppningsvis efter en härlig all-inclusive-dusch och pizza rester från gårdagen.

Vad har resterande del av helgen att bjuda på då? Nu blir det fix och sånt ett tag, packa lite. Åker nämligen ut till skogarna där jag växte upp om en stund, blir 40årsfest utan dess like ikväll. Så nu är det tagga med massor av bra musik som gäller!


Djur ska man pussa på, så är det bara. Jag älskar honom och han älskar mig, sann kärlek det här! Foto av Jessica.

Imorgon hinner och orkar jag förhoppningsvis köra ut med pluttisen ovan en sväng innan det bär av hem till Sandra (fattade inte mycket av va hon snackade om igår, hör av dig tokfia!) och sen vidare på buggkursen.

Nä, hej på er nu. Önskar er en trevlig lördag! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas du har en sjukt rolig helg! :D Krams!

2009-10-10 Kl. 20:59:15
Skrivet av: Issandra

Haha, vad då?.. Jag av full som en kastrull har jag hört xD

2009-10-12 Kl. 16:53:21
Blogg: http://issandra.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0