Det brister

Nu är jag less på att va sjuk. Ja, jag vet att det ska få ta den tid det tar att va sjuk. Men hur kul är det att inte orka göra något och att må pyton?

Jag är väl ändå på bättringsvägen nu antar jag, känns som att febern är borta. Men jag är fortfarande snorig, har en dryg hosta som hamnat nån stans långt nere i halsen, fryser till och från och varje gång jag hostar känns det som att någon står och bankar med ett järnspett på insidan av skallen. För att nämna några saker. Rösten har i alla fall börjat komma tillbaka.

Tyvärr har jag nog kommit fram till att jag måste ta mig i kragen och ringa herr tandläkare så att han kan få dra ut mina visdomständer. Usch, jag vill inte bli ovis.

Och hörrni, visst är det så att det blivit lite väl mycket brist på bilder på sista tiden? Tråkiga inlägg där det i princip bara står blablabla... Det ska det bli ändring på! Tänkte börja redan nu efter detta med att knåpa ihop ett lite mer bildligt inlägg. Vi hörs! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ååh, låter absolut inge vidare hörru =/

2009-10-06 Kl. 17:25:46

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0