En kass gårdag och en trött idag-dag

Ja, finns inte så mycket att säga om gårdagen annat än att den började dåligt och fortsatte på samma sätt.

Började med att jag sov över klockan (gjorde ingenting egentligen, men jag blir seg av det). På jobbet va det jobbigt och jag fick varken tag på min chef som jag behövde ha tag på eller arbetsförmedlingen som jag också behövde få tag på. Sen så hade jag ju äntligen samlat mot för att ta mig till blodbussen och bli blodgivare men då får jag höra att mina vener tydligen inte duger då dom är för små. WHAT?! Så jag blev tillsagd att träna löpning två till tre dagar i veckan plus att lyfta tyngder och återkomma om ett år. Hmm..

Det enda bra på hela dagen va buggträningen på kvällen, men den va också riktigt bra! Jag, Sandra, Pontus, Niklas och Teddan drog iväg och dansade i två timmar, full rulle å skitkul. Gick hur bra som helst :D

Idag har varit bättre, fast jag har varit sjukt trött. (Men jag tror nog att det beror på det äckliga vädret som äcklar sig så äckligt utanför fönstret. Visst är det äckligt? Haha.) Har promenerat med Jennylee och Bailey, jobbat, varit i Jennylees mammas nyöppnade affär Häxans hörna och tagit en fika nere på cafét, där jag och Julia höll på att skratta sönder oss åt diverse helt ointelligenta...skämt?

Jaja, nu funderar jag på att pendla eller läsa lite och sen sova. Lutar åt att pendla. Fast kanske läser lite också sen efter. Eller så sover jag direkt. Eller nej, jag pendlar. Puss godnatt ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Var sjukt kul att vi kunde ses igår :D Värsta mys ju <3

2009-10-17 Kl. 08:47:20
Skrivet av: Jennylee

Att pendla var väldigt längesen jag gjorde :o

Den hänger ovanför min säng av någon anledning.. kanske den ska hänga där av en särskild anledning

2009-10-17 Kl. 08:48:37

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0