Internetproblem och fullt upp

Hej på er!

Här har det inte hänt mycket på ett bra tag. Och när jag säger här, så menar jag enbart på bloggfronten. Inte nog med att mitt internet var nersegat under hela förra veckan (bara msn fungerade), det har också börjat hända saker lite här och där vilket har lett till att jag inte spenderat mycket tid vid min gamle vän datorn. För tillfället vågar jag inte ens logga in på bloglovin, gissar att jag har nära 3000 inlägg att läsa. Får börja med det på onsdag kanske ;)

Och den här veckan är än mer fullspäckad än den förra vill jag lova! Har gjort upp ett schema dag-för-dag som jag måste se till att hålla mig till, så att inget missas eller inte hinns med.

Och mitt uppe i allt så vill min lilla Bailey ut på promenad, gärna varje dag.



I stora drag består veckan av jobb, extrajobb, vikariat, pappersfix, konsertförberedelser, ringa viktiga samtal, jobbcoachen, dansträningar, bankbesök och lite annat smått och gott. Veckan avslutas fint med halloween-party nere på klubben, ska bli najs!

Nu har jag lite att stå i, så vi hörs. Hoppas att allt är bra med er? ♥




Kommentarer
Skrivet av: ` isabella szerafia.

naw, söt bild! :)

2009-10-27 Kl. 12:58:27
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0