Jag ska rädda liv!

Japp, för ett tag sen lovade jag Julia att följa med henne för att lämna blod nästa gång blodbussen kommer. Och imorgon kommer den. Jag är skraj, ni som känner mig väl vet att jag har väldigt svårt för det här med nålar, blodprov och allt vad sjukhus heter. För några år sedan svimmade jag ju nästintill bara av ett stick i fingret. Framsteg har jag gjort och nu ska jag som sagt iväg för att kolla om mitt blod duger till att rädda andras liv.

Idag har varit en bra dag. Fick jobba extra på Tammen, kanske har fått ett extrajobb, upptäckte ett fel i mitt arbetsschema vilket innebär att jag har runt en timmes ledighet att ta ut, promenerade med Julia och besökte Jennylees mammas nyöppnade butik, fick ett bra erbjudande, lagade god mat, kollade bra tvprogram, började sticka raggsockor till katten och diskade.

Nu avslutar jag med lite chips och hemgjord dip, men snart blir det sängen med en bok. Är sådär härligt trött. Mys! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mys med raggsockor. Det borde jag skaffa ;P

Ja, hon sa det att ni var där :)

2009-10-15 Kl. 08:55:51

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0