Kissies nya ankläppar

Jag som inte direkt brukar läsa såna där kändisbloggar, annat än i underhållningssyfte då. (Jo okej, Kenzas och Towas läser jag dagligen för att jag gillar dom.) Men idag när jag satt och la till alla mina "favoriter-bloggar" på Bloglovin så passade jag på att lägga till en del av dessa såkallade kändisbloggare.

För er som inte vet det så kan jag tala om att idag har Kissie och Amir (nej inte mitt ex, utan han gaybloggaren) varit i Uppsala för att förstora läpparna. Ja visst, har man inget bättre för sig så kan man ju...nej vänta...NEJ USCH!

I alla fall. Jasse hänger ofta i Uppsala (Ansiktskliniken for lajf typ, haha!) och idag var inget undantag. Självklart träffade hon ju på dessa två storheter och passade på att umgås lite med dom då va. Sånt ska förevigas och det gjorde det självklart.



Det roliga i det hela är att när man läser alla kommentarer till inlägget som Kissie har skrivit på sin blogg, ser man att folk faktiskt tror - seriöst och på fullaste allvar - att Jasses läppar ser ut sådär. Jag menar WHAT?! Hahahaha!

Klicka in er här för att komma till Jasses blogg, där finns en bild på Kissie UTAN den där ankan framför munnen. Hehe ;)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahaha! Så jävla bäst xD

2009-10-08 Kl. 10:31:03
Skrivet av: Julia

Alltså HAHAHAHAHA på den där jävla Amir! Han ser så komplett idiotisk ut med sitt fejkplut attt man bara dör!

2009-10-08 Kl. 11:51:53
Blogg: http://juules.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0