Lick it pussy, lick it

Haha. Vad är det med katter och dricka ur kranen på handfatet? Eller är det bara jag som haft turen att stöta på detta söta betende?

Visst kan det ju vara lite drygt när man precis städat badrummet, åter fått ett skinande rent handfat och katten hoppar upp med smutsiga tassar. Men hur söt är hon inte när hon sitter där? Min lilla Bailey



Apropå skinande rent. De som känner mig vet att jag alltid brukar ha välstädat hemma. Ordning och reda, rent och snyggt. På sista tiden har jag dock blivit lite dålig på det där, något som jag skyller på att jag inte varit hemma så mycket samt att jag varit sjuk.

I fredags kom det hem lite folk till mig och då passade någon på att påminna mig om att jag borde damma av min tv. Vem den vänliga själen var vet jag inte.



Någon som vill ge sig tillkänna? ;)




Kommentarer
Skrivet av: Graavid på 17 år

Tack så jätte mycket gumman! :) Jätte varma kramr till dig med gumman! :)<3

2009-10-07 Kl. 22:05:19
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Julia

HAHAHAHA, tror du mig om jag säger att det inte var jag? xD

2009-10-07 Kl. 22:59:19
Blogg: http://julia.obypingst.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0