Nämen hejsan!

Känner att jag ligger på latsidan med allt vad gäller bloggar för tillfället. Eller latsidan och latsidan, jag orkar helt enkelt inte. Har varit sjuk i över en månad nu, nån dryg form av förkylning som vägrar ge med sig och hela tiden går fram och tillbaka i styrka. Idag mår jag ganska så kasst. Har knappt någon röst, hostar, snorar och har en underbar huvudvärk.

Detta ledde till att jag fick skippa Lövme-kursen som jag skulle ha varit på idag. Så nu ska jag ägna dagen åt att ladda batterierna så gott det går för att förhoppningsvis orka med raggarklubbens tacokväll och morgondagens buggkurs. Hmm, undrar när jag har en ledig helg? Åh, nästnästa såg jag i almanackan. Det efterlängtas!

Såg också att Veckans blogg-tävlingen hos karolinajonsson är avslutad. Jag vann tyvärr inte, men kram och stort tack till Jennylee, Stina, Julia, Alina och Sandra för att ni röstade på mig! ♥

Nu ska jag äta ägg, dricka hemgjort thé på färska kryddor, börja läsa ikapp alla bloggar, duscha och ta det lugnt. Hoppas ni får en trevlig lördag, puss på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Graavid på 17 år

Haha en klasskamrat till fick reda på det igår, han blev riktigt glad, haha! :) Nu väntar jag på att de ska börja fråga, så slipper jag påbörja konversationen :)



Sv; Oh det låter ju jätte skönt! :) Oh 6 år med franska det är riktigt roligt, haha tyckte du också det avr ganska svårt i början, jag satt nog mest och såg ut som ett frågetecken på lektionerna xD

2009-10-03 Kl. 14:16:31
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Krya på dig nu för fan! ;)

2009-10-03 Kl. 16:07:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: IsSandra

=) Taack, jo han e grymm ;)

2009-10-04 Kl. 10:07:19
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Jag håller fullständigt med dig gumman! :)



Kram på dig hjärtat! :)<3

2009-10-04 Kl. 14:43:32
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0