Tillbaka till...

...jobbet! Som ni vet vid det här laget så älskar jag mitt jobb. Och det är ju inte direkt illa att komma tillbaka och mötas av barn som kastar sig om halsen på en för att kramas. En flicka gjorde detta samtidigt som hon skrek "GRATTIS SANNA!" Jag tittade lite förbryllat på henne och frågade "Grattis..? Till vad?" Hon tittar på mig och säger "Ja men grattis, du har ju blivit frisk". Så underbara barn det finns!

Det enda dåliga med mitt jobb är att det ger på tok för få timmar. Jag menar, ställer man glassen i kylen när man går till jobbet och den fortfarande inte har smält när man kommer hem, ja då jobbar man för kort stund.

Nu ska jag gå ut med katten på en promenad. Har redan varit ut på en i förmiddags med Julia, men vi har ju så underbart höstväder så varför inte passa på? :)


Aaw, så liten hon var! 9 veckor gammal


Förövrigt så har jag beslutsångest över ikväll. Jag vill åka på extra buggträning men vet att jag nog inte borde med tanke på att jag inte är helt frisk än. Helgen bjuder på 40-årsfest och den vill jag helt enkelt inte missa!




Kommentarer
Skrivet av: Nathalie♥

aa men det låter ju roligt :)

2009-10-08 Kl. 16:55:36
Blogg: http://torpenbergs.blogg.se/
Skrivet av: Hilda

Åh vad söt :D

2009-10-08 Kl. 17:03:08
Blogg: http://hiildas.webblogg.se/
Skrivet av: Emelie

Du kan ju inte missa 40-års festen! jag kommer ju! :)

2009-10-08 Kl. 21:40:07
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0