Världens kortaste helg?

Mycket möjligt! Jag har i alla fall knappt hunnit med att inse att det faktiskt varit helg. Den bara for förbi, snabbare än blixten. Har i alla fall varit en bra helg, precis som jag sa att det skulle bli.

Annelis 40årsfest var najs, hade kul och dansade en massa. Idag hann jag inte ut med Percy som jag hade tankarna på att försöka med, blev att göra danslista med mamma och köra hit min högt saknade bokhylla istället. Hann inte mycket mer än få in den i lägenheten så kom Pontus och vi for iväg till Sandra och Niklas för veckans buggkurs.

Åh, idag var buggen riktigt kul! Första gången man verkligen känt att man fått röra på sig, bättre musik och mera dans med andra ord.

Kvällen sedan jag kom hem har ägnats åt att ställa iordning bokhyllan som nu är full med böcker. Det bästa är ju att jag har läst lååångt ifrån alla, så nu riktigt känner jag hur bokmalen i mig har vaknat. Perfekt att ha fått upp alla böcker nu lagom till hösten :)


Nu blir det sängen med en bok. Godnatt på er, hoppas ni haft en bra helg ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Helgen svischar lätt förbi då det är en fullspäckad helg ;)

Najs med bokyllan och en massa böcker. Älskar att läsa (Y)

2009-10-12 Kl. 08:58:39

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0