Allt flyter på. Eller?

Bra. Fick inte tag på läraren ja ska vicka för imorgon. Betyder 30 minuter på mig å lista ut nåt å göra på engelskan me 6A. HEJA! Jag är hungrig, msn är stört, facebook låser sig och jag ska upp sex. Lösning? Äta, kasta ut datan, sova. BLÄ.

Annars? Dagen har väl varit bra antar jag, förutom en himla massa krångel fram och tillbaka hela tiden. Hela tiden. Dansen va det enda bra idag, tack för nåt! Skön dans, synd att jag inte gillar låten. Ja ni ser, det va ju inte helt bra där heller. Men klart bästa på dagen ändå.

Eller nej! Det bästa spar man till sist brukar det väl heta? Så det kommer nu då. Världens största grattis till Seb som klarade uppkörningen för e-kortet idag!

Nu ska jag fixa i mig en milkshake och sen blir det sängen, så jag inte börjar morgondagen med att försova mig. Godnattpuss på er, hoppas ni har haft en bättre dag än jag ♥

 

 

 

 


Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Du kommer på något ;) Lycka till!

Och Milkshake, mmm gott! Vi får ha en milkshake kväll någon gång xD



Hihi, men du. Nu i höst ska vi ha te kväll snarast :)

2009-09-15 Kl. 09:03:37
Skrivet av: Emelie

Får hoppas att det var en bättre dag idag!! Fan så sugen man vart på milkshake nu... mums

2009-09-15 Kl. 19:40:14
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Får hoppas att det var en bättre dag idag!! Fan så sugen man vart på milkshake nu... mums

2009-09-15 Kl. 19:40:15
Blogg: http://mobergo.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Får hoppas att det var en bättre dag idag!! Fan så sugen man vart på milkshake nu... mums

2009-09-15 Kl. 19:40:17
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0