Blog Awards

Haha, mina vänner är underbara på alla sätt och vis. Ibland bevisar dom också hur intelligenta dom är. Här hör ni ironin ;) Vi kallar dom J1 och J2, istället för B1 och B2. Ni vet dom där bananerna...

J1: har ni röstat på blog awards då?
Jag: nepp
J1: jag gjorde det idag
(fortsätter)
ååh, har ni sett den där nya reklamen för Lindt, värsta goda chokladen med mousse inuti MÅSTE HA! FREDAAAAGSMYYYYS
J2: vad är det?
J1: men dah, kolla TV. nej men det är någon ny choklad mousse och chokladöverdrag typ smarrigt!
J2: blog awards?
J1: Hahahaha!!! Jag trodde de mena chokladen. hahahaha
J2: Hahahaha
J1: Skrattar ihjäl mig, sitter jag här å förklarar en choklad

Man kan inte annat än skratta! Dom är mina änglar, systrarna jag aldrig fick och jag älskar dom föralltid ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahaha xD

Har alltid så jävla sjukt kul med er, det är VI för alltid <3

2009-09-16 Kl. 10:29:17
Skrivet av: Graavid på 17 år

Haha!



Hej vännen :) Hoppas allt är bra med dig? :) Planer för idag :)



Kraam :)

2009-09-16 Kl. 14:17:52
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Ja Sanna, jag är cool! ;D



Hon som kom in lite senare ^^ förövrigt heter hon my men kallas boxarn eller mysan :P

Finns på bilder från några fester på min blogg ;)

2009-09-16 Kl. 21:19:03
Blogg: http://issandra.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0