Bloppisen är igång!

Det tog lite tid men nu har jag i alla fall lagt upp ett par skor och en tröja på bloppisen. Så kika in där vetja!

Kulturnatten är det inne i Uppsala, men jag blev hemma eftersom jag mår fram och tillbaka hela tiden och vill må åtminstone okej imorgon när buggkursen drar igång. Känns som att sjukan vill bryta ut ordentligt nu, men det får den inte! Kändes ändå lite tungt nyss när Sandra ringde för att fråga om jag va där och man hörde glada människor i bakgrunden.

Hade tänkt ha en mysig hemmaspa-kväll, men så blev det inte. Tar det imorgon så att man känner sig så fräsch som möjligt innan kursen. Nu funderar jag istället på om jag antingen ska organisera om i skafferiet eller kolla på film, dricka läsk och äta ostbågar. Är bra sugen på att organisera om i skafferiet faktiskt (ingen ironi!), men eftersom det är lördagkväll och jag sällan myser till det med film och sånt när jag är ensam så får det bli så.

Nu tänder jag ljus, häller upp en skål ostbågar, ett glas läsk eller två och stoppar i Grease i dvdspelaren. Har inte sett den på hela sommaren, så nu är det dags! Det här blir mysigt. Godnattpuss på er, hoppas ni har en bra kväll ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0