Den/det senaste:

Du åt? - Fil och flingor
Du drack? - Äppeljuice
Du kramade? - Brorsan
Du tittade på tv med? - Mamma
Du satt vid datorn med? - Brorsan
Du sov med? - Pontus
Du skrattade med? - Seb, Linus & Pontus
Du brottades med? - Seb

Vad ska du göra imorrn? -
Va husvakt åt mamma, jobba och sen på info om ett extraknäck

Vad har du gjort idag? -  Vaktat hus, matat djur, promenerat med hunden
Vad det kul? - Jepp!
Vad vill du ha? - Körkort, bil, hus, djur, familj...
Vad har du för mycket av? - Onödiga irritationsobjekt
Är du singel? - Ja
Är du kär? - Förälskad kanske
Vad vill du göra nu? - Duscha
Planer till helgen? - Buggkurs på söndag! :) kanske kulturnatten på lördag?
Har du mer en 5 tröjor? - Haha, ja
Har du mer än 2 byxor? - Jepp
Vill du sova nu? -
Är du tillsammans med nån? - Är man singel så är man inte tillsammans med nån?
Har du varit tillsammans med ngn? - Jodå
Skulle du kunna pussa någon du var ihop med? - Haha, vad är det för fråga? NEJ? Eller vänta..
Har du fått nya vänner den hära månaden? - Njae. Men vänskapen med några gamla har vuxit
Vill du ha fler vänner? - Man kan inte ha för många vänner
Har du för många vänner? - Se svaret på frågan ovan
Är du ovän med någon? - Njää
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Dom va aldrig gifta
Är dina föräldrar skilda? - Öh? Dom är inte tillsammans längre
Har du riktiga syskon? - Japp, en lillebror som påstår sig vara min storebror bara för att han är typ en kilometer längre än mig
Trivs du i din familj? - Jag älskar min stora splittrade familj ♥
Hur många bor du med? - Ingen eller tre. Jag, katten och marsvinen
Vill du dö? - Nej, inte än
Är du lycklig? - Nej
Hatar du ditt liv? - Nej då
Nämn något som gjorde dig glad igår: Bakisdagen med Seb, Linus & Pontus plus att jag och Pontus bestämde att vi ska gå på buggkurs
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov, meeen gick upp halv nio faktiskt. Framsteg!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt: Men Bailey, va snäll mot Gustav och Gustav, sluta kaxa dig
Det senaste någon sa till dig:  Vi ses senare då syrran
Vad har du druckit idag: Äppeljuice
Vad var det senaste du köpte: Vin, bröd och kräftor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Underbart solsken
Godaste glassmaken: Vanilj eller choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, faktiskt
Sover du tungt: Oftast
Drömmer du mardrömmar: Ganska sällan
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar det, synd bara att jag får så få timmar så att jag måste byta
Favoritklädsel: Jeans och nåt linne
Favoritlåt just nu: Dead by Dawn - Nekromantix
Vad ser du om du tittar till höger: En av väggarna i mitt barndomsrum
Vad gör dig glad just nu: Gustav som ligger och kurrar i mitt knä
Vad ska du göra härnäst: Åka hem och ta en dusch, sen dra till jobbet
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite seg, lite besviken, lite glad
Favoritgodis: Choklad eller lösviktsgodis eller chips eller ostbågar eller popcorn... Ja, ni fattar
Kläder just nu: Stöprörsjeans och linne
Sommarplaner: Sommaren är väl slut nu antar jag. Till nästa sommar är planerna Power Meet, Classic Car Week, danser i folkparker, sola och bada
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Näe, inte nu längre
Morgon eller nattmänniska: Natt, men ska försöka förvandla mig till morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Att folk runt omkring mig mår bra
Är du kittlig: Som bara den!
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Tvilling
Saknar du någon nu: Ja, det gör jag
Äckligaste insekten: Stekel tror jag, uscha
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Kärlek




Kommentarer
Skrivet av: stina

tack :)

2009-09-07 Kl. 18:15:55
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Robin

Man får väl först tacka att du tycker om mitt skrivande och sen...



Kärlek är kanske något man vill ha... men de kan också vara de man minst vill ha !

2009-09-07 Kl. 18:24:50
Blogg: http://raawr.webblogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Ohh jaa det håller jag veerkligen med om! :D

2009-09-07 Kl. 20:27:07
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

tack så mycket! :) Hiih joo tack min kväll är vädligt bra hur är din? :)



Kraam (=

2009-09-10 Kl. 21:48:33
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Tack snälla rara du för din söta komentar! :) Ja jag har bestämt mig för att berätta, jag vet bara inte hur :(



Kram! :)

2009-09-10 Kl. 22:04:20
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0