Flugjägarn

Haha! Precis såhär är det hemma hos mig just nu. Bailey hoppar runt och jagar en stackars fluga. Tyck att jag är konstig om ni vill (vid det här laget borde ni ju veta att jag inte bryr mig), men jag gillar faktiskt flugor. Eller, jag gillar faktiskt fluga kanske jag ska säga. Sen jag flyttade till lägenheten ser jag väldigt sällan flugor, så jag blir glad och tänker tillbaka på landet när jag hör surret och ser den lilla svarta saken. Men nu kommer jag ifrån ämnet. Katten jagar den stackars flugan va det ja. Hon hoppar runt som en galning, höll på att välta omkull sin klätterpelare nyss!



Slår vad om att hon snart kommer och stoppar flugan i munnen på mig. Bäst att passa sig!




Kommentarer
Skrivet av: Pontus

Haha! Klockren tolkning. Precis så där håller våran kattunge på också. (Tur att man har klöstålig inredning)

2009-09-15 Kl. 19:37:17
Skrivet av: Jennylee

Hahaha! xD

Kommer ihåg när jag var liten så stoppade jag och min syssling ner en skadad fluga i en barbie säng med täcket överdraget :P

2009-09-15 Kl. 20:54:56
Skrivet av: Graavid på 17 år

Ohh jaa! Gullig är hon allt :)



Ja, misslyckas måste man göra någon gång i livet, man är ju bara människa, ingen maskin, håller med dig om precis allt du skrev! TAck för ditt stöd fina Sanna! :)



Kraam<3

2009-09-15 Kl. 22:18:20
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

--> Pontus



Jaa, Simon's cat är underbart! Ååh, kattungar är mysigt. Hade ingen aning om att ni har en! :O

2009-09-15 Kl. 23:18:31
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0