Fröken Sanna

Haha usch, man känner sig lite gammal när man blir kallad fröken. Jaja, struntsamma.

Idag har jag haft engelska med 6or, SO med 9or och engelska med 9or samt ätit pedagogisk lunch vilket innebär att man sitter med eleverna och äter i matsalen. Efter allt det jobbade jag på mitt vanliga jobb. Dagen har gått bra, men det känns i huvudet att man har spenderat ett antal timmar på högstadiet och i en skolmatsal. Usch vilken ljudnivå det kan vara!

Och det blir påt imorgon igen. Vicka för samma lärare och det blir engelska, B-språksengelska och SO-prov, allt med 9or. Avslutar dagen med pedagogisk lunch och går sen till mitt eget jobb igen. Hoppas på en lika smärtfri dag imorgon, tack.

Ja, det verkar bli full rulle hela den här veckan och det blir upp tidigt imorgon med. Fast börjar med första lektionen 9.10 istället för 8.10 som idag. Dags att sova strax med andra ord. Godnattpuss på er, hoppas ni haft en bra dag ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Kändes liksom inte alls så längesen man själv gick där i skolan så borde kännas lite nostalgisk och underligt på samma gång kan jag tänka mig. Men det är trots 4-5 år sedan, herregud, tiden går fort nu :o

2009-09-16 Kl. 10:31:13

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0