Fulla tuppar

Eller fullt upp, som man brukar säga! Blir hemgjord pizza till middag, lite sent jag vet, men det blir så ibland. Har kebabpizza klar och en med champinjoner i ugnen nu. Och två galna kattungar som har kutat runt och jagat varandra i en och en halv timme nu. Mammas bebis Gustav är här på besök.

Efter pizzan blir det till att ta itu med en himla massa saker. Viktiga papper som ska gås igenom och tas itu med, har en hel hög. Sen måste jag dammsuga, börja rensa ur klädkammaren, söka massor av jobb, komplettera uppgifter på ett jag redan sökt, skriva ner vad som måste inhandlas imorgon inför kräftskivan på lördag...

Har en massa annat också att ta itu med, men hur intressant är det för er att läsa? Nu är pizzan klar!

Kommer även komma upp något till försäljning på bloppisen senare ikväll, så klicka er in och bli prenumeranter nu direkt så att ni inte missar det ;)




Kommentarer
Skrivet av: Robin

Tummen upp för de ! låter verkligen som en underhållande och rolig kväll tycker jag iallafall ! din mor är ju kung så de kan väl inte vara tråkigt... eller?

2009-09-02 Kl. 20:53:19
Blogg: http://raawr.webblogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Kung!!!??

Inte sist jag kollade men tack ändå, tror já...

2009-09-10 Kl. 23:25:39
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Haha, nej möjligtvis drottning då ;)

2009-09-11 Kl. 00:38:38
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0