Jag gör som så många andra...

...och startar en bloppis!

Har haft tankarna på det ett bra tag, men nu tar jag mig äntligen i kragen och gör det. Så klicka er in här och spana runt. Okej just nu är det inte mycket att se, eftersom jag varken har fixat design eller lagt upp något att sälja. Men lägg till sidan som en länk i dina favoriter eller följ den med bloglovin så ska ni snart se att det händer grejer!

Nu tänkte jag se till att få en del gjort idag så en lista får det bli.

* Anmäla mig till raggarklubbens kräftskiva på lördag
* Söka jobb
* Kontakta mamma och höra om jag fått info om det eventuella jobbet
* Dammsuga
* Städa badrummet
* Boka tvättstugan
* Fixa designen på bloppisen och lägga upp saker att sälja




Kommentarer
Skrivet av: stina

jag tror att det blir bra :)

2009-09-01 Kl. 20:42:58
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Japp, jag tror du har fått inf. om jobbet + lite annan post mé.



Känns det bättre i dag?

2009-09-01 Kl. 22:07:26
Skrivet av: Anonym

Japp, jag tror du har fått inf. om jobbet + lite annan post mé.



Känns det bättre i dag?

2009-09-01 Kl. 22:10:29
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Härligt, ta med det imorgon :D Jo, en aning bättre.. Va ut och pratade av mig med Julia och då känns det alltid bättre. Finns inga bättre än hon, Jennylee, Seb och du att prata med! <3

2009-09-02 Kl. 02:10:22
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0