Men hej på er!

Har haft en liten form av bloggpaus kan man väl kanske säga. Mår dåligt fram och tillbaka hela tiden, ont i halsen, seg, trött, hosta, huvudvärk, såna saker. Ena stunden gissar jag på svininfluensan, i nästa mår jag nästan bra igen. Skumt. Så ja, därför har jag inte orkat skriva något.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller faktiskt, händer inte så mycket intressant. Just nu håller jag på och städar lite smått i lägenheten, lyssnar på musik och dricker kaffe. Väntar på att en vit audi ska komma och parkera utanför.

Tänk så många olika bilar jag väntat på, det låter inte bra det här. Men jag kan upplysa er om att det är samma gamla sambo som kört allihop. Så till grannar och andra ryktesspridare säger jag bara: mind your own business! Jag har visserligen många vänner av det manliga könet, men kom inte och tro en massa saker! Fråga istället?

Förmodligen kommer inte den vita audin vara kvar så länge till, eftersom sambon redan har börjat längta efter en annan. Ja, en annan bil alltså ;)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0