Nu snurrar det

Idag mina kära vänner och läsare har jag varit på buggkurs. Buggkurs för vuxna nybörjare. Det ni! Jag, Pontus, Sandra och Niklas träffades först hemma hos Sandra för en fika och sedan for vi till det första av tio träningstillfällen.

Måste säga att jag konstigt nog kände mig felplacerad i en nybörjarkurs, men antar att det kommer bli bättre kanske redan nästa gång. Jag menar, jag kunde ju redan grundstegen, det är ju lite roliga turer jag vill lära mig.

Jobbigt bara att musiken spelades så lågt och att den gick i sådan fart att en snigel lätt hade hunnit med, men vi hoppas på lite härlig rock n roll och liknande till nästa gång, blir säkert bra. Jag hade i alla fall kul, vilket jag tror är huvudsaken?

Nä, nu ska jag diska och sedan hoppa i säng. Ska satsa stenhårt på mitt "sängen-innan-tolv" nu. Godnattpuss! ♥



Så många tankar att jag inte vet vad jag ska tänka.
Så mycket jag vill säga men jag vet inte om jag bör.





Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Är det bara 10 gånger? :o

2009-09-14 Kl. 10:03:15
Skrivet av: Jessica

de är ju nyböjrar kurs jö, då kan man itne ha snabbt förens alla har fått blivit vana ;)



härlig bild fresten :D

2009-09-14 Kl. 13:13:56
Blogg: http://spotboune.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0