Och den här veckan försvann?

Precis som alla andra veckor antar jag, men den här gick ovanligt fort. Den här veckan har jag också haft mer att göra än vanligt. Hmm, jag ser ett samband som jag inte riktigt gillar.

Mycket att göra = tiden går fort

Vad har jag gjort den här veckan egentligen? Och vad är kvar att göra?

Måndag: Jobba, linedanceträning
Tisdag: Vikariera på högstadiet, jobba
Onsdag: Vikariera på högstadiet, jobba, gratta brorsan, brainstorm för Löv me-kurs
Torsdag: Elevvårdskonferens (EVK), jobba, stan, föreläsning, städa köket
Fredag: Jobba, stan med Sandra, cafét/fira brorsan/filmkväll/nåt annat?
Lördag: Fira borsan med släkten
Söndag: Buggkurs, möte med Anna

Blir inte så mycket intressant att skriva om när det händer så mycket vardagssaker. Fast ni är ju faktiskt många som gillar att läsa om mitt liv, haha. Men jag har en hel del bilder från ett tag tillbaka som jag tänkte att ni skulle få ta del av. Ikväll kanske ;)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

nu syns inte din header för mig :S

2009-09-18 Kl. 15:47:12
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Tack vännen du är så himla snäll! :)



Allt är bara fint med mig :) Oh va roligt med filmkväll :) Nej jag ska bara slappna av :)



Maany huuugs <3

2009-09-18 Kl. 20:44:23
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/
Skrivet av: jennifer

aldrig en ledig stund? :P knas<3

2009-09-19 Kl. 11:44:01
Blogg: http://jeniferj.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0