Så va det fredag igen

Veckorna bara rinner iväg och jag känner att jag knappt hinner med. Vart tar tiden vägen?

Idag blir det en händelserik dag. Efter jobbet ska jag in till Uppsala för att köpa kräftor och göra ett besök på gröna skylten, sen blir det hem för att fixa i sig nån middag och dra ner till raggarklubben för att förbereda inför morgondagens kräftskiva. Efter det funderar jag på att ta en sväng förbi cafét som drar igång ikväll efter sommaruppehållet. Får se om det finns tid och ork över för det för som sagt, det blir en fullspäckad dag. Just ja, ska försöka hinna få upp lite grejer på bloppisen också!

Ska dra till jobbet strax, måste fixa lite småsaker nu innan bara. Kolla kontot, packa med infot om extraknäcket (som jag passar på att läsa på bussen eftersom jag blir uppringd om det ikväll), kolla buss och tågtider...



Mycket att stå i, but I like it! Vi hörs när vi hörs, puss på er ♥



 


Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Värsta fullspäckade dagen ;)

2009-09-04 Kl. 13:56:31
Skrivet av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Hallå där! Tittar in och önskar dig en fin Fredagskväll och en skön helg :)



Om du har lust så får du hemskt gärna smita in och rösta på mig, jag är nummer 10!

Tack på förhand



klick klick: http://sannasrum.blogg.se/2009/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html



Förlåt om du inte vill ha detta i din blogg :)

2009-09-04 Kl. 16:12:24
Blogg: http://viljasvarld.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0