Tillbaka efter en spontant härlig helg

Japp! Och trött är jag, men det gör mig absolut ingenting för det är mest bara en sån där känsla av mysig trötthet. Ni vet så där när man känner att "åh, så härligt det ska bli att få krypa ner i sängen och bara sova hela natten".

I fredags var min plan att jag skulle ha en lång mysig hemmaspakväll, kolla film, mysa och äta massa gott. Så messade syster Sandra och frågade om hon och Niklas kunde komma över en sväng. Blev en kortare spakväll men vad gör det då? Mys att umgås med dom!

Igår var det bestämt att dagen skulle spenderas i Uppsala tillsammans med mina fina tjejer, Julia och Jennylee. Åkte in lagom till allt öppnade, vandrade runt och fönstershoppade mest. Blev liiite riktig shopping, men det var bara sånt som jag faktiskt behöver, som tandkräm, duschkräm och lite nya trosor ;) billigt vart det i alla fall!

Sen skulle Julia iväg och jag vart sugen på krogen. Övertalade Jenny att vi borde gå ut sådär spontant bara och så fick det bli, men mat först. Så vi gick till Hemköp och köpte plättar med sylt som vi avnjöt på en parkbänk likt ett par luffare, haha. Fick sen mess av Julia att vi skulle komma till Williams där hon och Teddan va. Fick dom att nappa på Etage och sen blev det dans där natten lång. Riktigt härligt, sjukt kul och vi alla ägde dansgolvet! Mest jag och Teddan kanske, som va proffs på att bugga även till extremt snabba låtar.

Upp idag och iväg till kyrkan (va riktigt länge sen!), mest för att lyssna på Julia som inledde gudstjänsten. Hon kickade ass om jag får säga det själv ;) sen hem för att kasta i sig brunch och ta bussen till Sandra och Niklas. Blev fika där innan buggkursen, efterlängtat kaffe. Och aaaaah va bra det gick på buggen idag, lycka! Blir bara bättre och bättre med musiken och ALLT. Nu ska jag bara se till att lära Pontus de två nya turerna, han är borta över helgen.

Nä, mina fötter va döda redan innan buggkursen, jag är trött och ska vakna 3.30 för att ringa och väcka en person. Så nu ska jag smörja in fötterna i världens bästa liniment (Aloe heat lotion) och sen blir det sängen. Nu blev det väldigt långt och sådär tråkigt utan bilder, men ni får stå ut. Det kommer roligare saker framöver, jag lovar! Puss godnatt på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hihi! Trots att man hade ångest och fötterna värkte så var ändå lördagen värd det ;)



Jaså, varför upp 3.30 på morgonen människa? :o Är du skvatt galen!?

2009-09-28 Kl. 09:04:20
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Jag tror det blir en pojke faktiskt, men man vet aldrig :)



Kram :)

2009-09-28 Kl. 15:34:43
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0