Tonight's filmkväll

Hejhej på er! Höhö, börjar med att säga hej för ovanlighetens skull. Hinner inte säga så mycket mer än att jag har varit ute hos min mor idag och firat min lillebror som fyllt hela 16 år. Kom hem, plockade lite i lägenheten, satte upp några fina foton på kylskåpet som jag fick av mamma (på Bailey och Gustav).

Nu ska jag äta mat och vänta på att Pontus och Linus kommer hit. Vi ska ha filmkväll med öl och chips. Blir trevligt! Vi hörs imorgon. Hoppas att ni får en bra lördagskväll ;) puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ha en mysig kväll och jag saknar dig och iia på msn denna dag (söndag) var är ni?



Och din design är precis som min nu! Din bakgrund är borta samt headern :S

2009-09-20 Kl. 16:03:43
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0