Ikväll kommer Elvis

Nu ska jag börja dagen med lite gnäll känner jag. Min plan idag var att jag skulle åka med på Byhåla cruisingen i Olssons Ford -59a mellan 12 och 16, sen hem för att packa ihop mat och dra ner på kräftskivan som börjar klockan sex.

Men jag kan ju tala om att planen sprack redan när jag vaknade första gången imorse, klockan var tidigt och jag tänkte att "om jag går upp nu så kommer jag inte orka ikväll", så jag somnade om. När sen väckarklockan ringde vid halv elva så orkade jag inte gå upp, utan har snoozat i en timme ända fram till nu. Klev upp, Olsson ringe och hörde ifall jag skulle med och här sitter jag nu. Hemma.

Varför? Jo, jag har känt mig halvrisig i över en vecka nu och känner att om jag åker med på crusingen idag skulle jag dels få stressa nu innan för att hinna med, samt att jag skulle få stressa efter för att hinna fixa det som ska fixas innan jag och Sandra drar ner på skivan. Och stress skulle förmodligen få den här skiten (vad det nu är) att bryta ut, så därför sitter jag här.

Har ju trots allt lovat några personer att dom får sova här i natt. Och kräftskivan vill jag inte missa. Elvis kommer ju dit ;)

Synd bara att jag missar den sista cruisingen i -59an, Olsson tänker ju sälja gamla kära Dagny. Detta känns vemodigt.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Kul med kräftskiva ;)

2009-09-05 Kl. 12:20:29
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

De va kul ! :D <3

2009-09-06 Kl. 15:27:18

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0