Här är jag!

Hej på er, Gott Nytt År och God Fortsättning!

Nej, jag ska inte lägga ner mitt bloggande. Jag har bara kommit på att det är skönt att prioritera andra saker här i livet än internet. Att blogga flera gånger om dagen, hänga med i varenda uppdatering på facebook och ständigt hålla koll på farmville-skörden, allt det känns ganska så oviktigt.

Jag kommer ändå att fortsätta blogga, men inte sjuttioelva inlägg om dagen som jag en gång gjorde. Förbered er snarare på några stycken per vecka. Det känns snällare mot er också, då kan ni ägna den tiden det tog att läsa min blogg åt att göra något av värde istället :)

Men jag kommer att börja blogga på en ny adress, jag känner inte att jag hör ihop med den här bloggen längre. Länk till den nya bloggen kommer upp här under morgondagen.

Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Oj, vad blir det för bloggadress? Den som julia bloggar på?

2010-01-04 Kl. 13:19:47
Skrivet av: s t i n a

sv; oj, det var inte väntat! tråkigt, jag som gillar denna bloggen :) varför inte bara en rejäl ombyggnad här och så? kommer sakna essesset.. :( men jag förstår dig. att blogga flera gånger om dagen kan vara riktigt trist. jag försöker, men vem försöker man för? att bli nya blondinbella kanske? haha

2010-01-05 Kl. 11:26:34
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0