Någon tycker om mig

Jag har varit på jobbet i två och en halv timme, kommer hem och överfalls av en kattunge som har längtat efter mig. Möter mig i dörren, jamar och bara väntar på att jag ska ta upp henne och ta med henne till soffan och gosa.


Aaw, så liten hon var. Fem dagar gammal.

Nu ligger hon i mitt knä, ställer sig upp med jämna mellanrum (typ 30 sekunder) för att pussas och stångas. Hur mysigt är det inte? Jag älskar min lilla Bailey! ♥

TIllbaka till jobbet nu. Ställ gärna fler frågor! Ska bli så kul att svara på dom :)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Aw :')

2009-08-12 Kl. 15:36:48
Skrivet av: Ingela

Åh så himla gullig på bilden! Mysiga katter, min lilla katt (harkel, långa 5,5 kg klump) har krypigt upp i mitt knä nu och är så underbart gosig och fin.

2009-08-12 Kl. 15:48:34
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha, jo men Misty är ju JÄTTEliten ;) Åh så mysigt! :)

2009-08-12 Kl. 18:05:30
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

naw va söt :'D

2009-08-12 Kl. 21:11:55
Blogg: http://spotboune.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0