Redan lillördag

Har man bott i lägenhet med papperstunna väggar för länge när man börjar vänja sig vid att någon gång runt klockan elva och tolv höra ett dunk dunk dunk dunk dunk dunk gnissel dunk dunk en bit bort på övervåningen? I början äcklades jag. Nu orkar jag inte bry mig längre.

Nu blev det tyst. Bara 16 minuter idag. Haha, jag skulle kunna göra nån slags tävling av det här. Ni kan få gissa hur länge ni tror det gnisslar varje morgon. Gissa gnisslet. Eller nja.

Idag är det jag som stänger fritids, ladidiladida, jag känner att jag inte har så mycket vettigt att skriva just nu. Ska käka frukost och läsa bloggar. Och ni kan ställa frågor i frågestunden! :)

Hörs kanske när jag kommer hem på rasten! Tills dess, puss på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: stina

sv: ja, jag satt uppe till klockan 1 och kollade, och nu på förmiddagen har jag också kollat igenom dem :) så sjukt roliga, den bästa julkalendern ever tkr jag!

2009-08-12 Kl. 12:10:16
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Hahaha! Orka hålla på varje morgon? xD

2009-08-12 Kl. 13:15:45
Skrivet av: Ingela

Ställa frågor i frågestunden, hm. Där får vi ställa vilka frågor vi vill till dig. MEN ja ett stort MEN, så tror jag inte du kommer att svara på våra seriösa frågor. Eller hur? Din skojare där ;/ När vi ställer våra frågor så vill vi...nej vi kräver att du svarar på dem ;) :)

2009-08-12 Kl. 13:55:47
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Självklart kommer jag att svara på era frågor! ;)

2009-08-12 Kl. 15:16:29
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0