Tjolahopp!

Trevligt med mamma på middag igår! Hon hade med sig Hicko också, så medan mamma var på teaterträning så tog jag en promenad med honom till farmor och farfar samt plockade mig en fin liten bukett blommor.



På kvällningen kom Jessica och Dennis över, det blev matteplugg (för dom), buskis och popcorn. När brorsan hade åkt hem tog jag och Jessica oss en kvällspromenad i den varma vårluften.

Idag har jag varit ner till vårdcentralen för att kolla upp så allt är lugnt efter krocken i lördags. Skönt nog är det förmodligen bara en vanlig muskelsträckning som nu håller på att gå över!

Nu är det dags att...tadaaaaam...göra en lista!

* Bokföra kvittohögen
* Plugga körkortsteori
* Ringa släkt om 20-årsfirande
* Handla
* Boka tvättstugan





Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mysing bukett! :)

2009-05-26 Kl. 16:33:01
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0